Voorjaarsverkoop met kortingen tot 50%! Bekijk ze nu
Winkelwagen

Mini winkelwagentje

Veel gestelde vragen

Bestellen

Ja dat kan, in het winkelmandje kunt u naast het factuuradres ook een verzendadres invoeren.
Ja, u kunt telefonisch bestellen, of via whats app een bestelling doen.
Wanneer u geen order bevestiging heeft ontvangen komt dit waarschijnlijk door een spelfout in het door u opgegeven email adres of door een storing bij de betalingspartner. Indien het bedrag is afgeschreven zal uw bestelling gewoon worden verzonden naar het door u opgegeven adres. Wanneer uw betaling niet is afgeschreven, kunt het bedrag alsnog per overboeking overmaken.
Actiecodes kunnen worden ingevoerd in het winkelwagen. Voer uw code in en klik op toepassen, de code wordt direct verrekend met het totaal bedrag.
Mogelijk is de actie reeds verlopen, controleer de geldigheidsdatum van uw code. U kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken. Combinaties zijn niet mogelijk.

Betalen

U kunt bij ons betalen via IDEAL, creditcard (Mastercard en Visa), Paypal, Mr cash, Sofortbanking, Betaal na ontvangst en bank overschrijving.
U kunt gratis afrekenen via alle directe betaalmethodes of bank overschrijving, voor betaals na ontvangst betaald u € 2,95 administratie kosten
Nee, het is helaas niet mogelijk om te betalen met acceptgiro.
Met uitzondering van bank overschrijvingen geldt voor alle betaalmethodes: Voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Tenzij een arikel niet op vooraad is.
Wanneer u heeft gekozen voor bank overschrijving ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging per email. In deze mail ontvangt u tevens de nodige gegevens bij overschrijvingen. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij het bedrag hebben ontvangen
Ja, u ontvangt betalingsbevestiging op het door u opgegeven email adres.

Verzenden

Wanneer uw bestelling voor 15.00 uur is geplaatst en betaald dan wordt deze direct behandeld en verzonden. Is een artikel niet op vooraad dan duurt het 2-4 werkdagen.
Nee, u kunt u bestelling bij ons niet afhalen
Ja, wij verzenden wereldwijd.
Ja, u ontvangt een verzendbevestiging op het door u opgegeven email adres.
De verzendkosten bedragen € 4.95 per bestelling (Duitsland en België). € 7.50. Bestellingen boven € 75,- worden gratis verzonden. Zie verzending
Wij verzenden met Postnl, UPS en GLS.
U heeft wel een verzendbevestiging ontvangen, maar de bestelling nog niet ontvangen? Postnl,Ups of Gls leveren in 99,7% van alle gevallen de post op de eerstvolgende werkdag af. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de bezorging toch langer duurt. Wanneer u na een aantal dagen uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen raden wij u aan om contact met onze klantenservice op te nemen. info@ladyshoponline.nl of Tel nr. +31 53 231 28 58
Wanneer uw bestelling als pakketpost wordt verzonden zal de bezorger het pakket aan de buren aanbieden. Als ook de buren niet aanwezig zijn zal het pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw aan u worden aangeboden. Als dit wederom niet lukt ontvangt u een briefje waarop staat vermeld waar u uw bestelling zelf kunt afhalen. Kleine bestellingen worden verzonden als brievenbus post, u hoeft hiervoor dan ook niet thuis te zijn.

Retourneren

Wanneer kom ik in aanmerking om te retourneren? U kunt binnen 14 dagen retourneren mits de artikelen onbeschadigd zijn en verkeren in originele goede staat. Wanneer uw artikel defect is aangekomen of u heeft een verkeerd artikel ontvangen kunt u deze uiteraard ook retourneren.

Zie Retourneren en ruilen
Ja u betaald deze zelf, op deze manier kunnen we onze producten voor extra lage prijzen aanbieden.
U dient de retour formulier in te vullen en daarna de artikelen in dezelfde verpakking retour sturen per post. Vermeld a.u.b wel u bestel nr. Klik hier voor het download formulier