Veel gestelde vragen

Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
    Ja dat kan, in het winkelmandje kunt u naast het factuuradres ook een verzendadres invoeren.
  • Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
    Ja, u kunt telefonisch bestellen, of via whats app een bestelling doen.
  • Ik heb geen order bevestiging ontvangen, wat nu?
    Wanneer u geen order bevestiging heeft ontvangen komt dit waarschijnlijk door een spelfout in het door u opgegeven email adres of door een storing bij de betalingspartner. Indien het bedrag is afgeschreven zal uw bestelling gewoon worden verzonden naar het door u opgegeven adres. Wanneer uw betaling niet is afgeschreven, kunt het bedrag alsnog per overboeking overmaken.
  • Ik heb een kortingscode gekregen, hoe kan ik deze gebruiken?
    Actiecodes kunnen worden ingevoerd in het winkelwagen. Voer uw code in en klik op toepassen, de code wordt direct verrekend met het totaal bedrag.
  • Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?
    Mogelijk is de actie reeds verlopen, controleer de geldigheidsdatum van uw code. U kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken. Combinaties zijn niet mogelijk.

Betalen

  • Welke betaal mogelijkheden worden ondersteund?
    U kunt bij ons betalen via IDEAL, creditcard (Mastercard en Visa), Paypal, Mr cash, Sofortbanking, Betaal na ontvangst en bank overschrijving.
  • Worden er kosten gerekend voor bovenstaande betaal mogelijkheden?
    U kunt gratis afrekenen via alle directe betaalmethodes of bank overschrijving, voor betaals na ontvangst betaald u 2,50 administratie kosten.
  • Kan ik betalen met acceptgiro?
    Nee, het is helaas niet mogelijk om te betalen met acceptgiro.
  • Welke betaalmethodes ondersteunen directe levering?
    Met uitzondering van bank overschrijvingen geldt voor alle betaalmethodes: Voor 18:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Tenzij een arikel niet op vooraad is.
  • Hoe werkt betalen via een bank overschrijving?
    Wanneer u heeft gekozen voor bank overschrijving ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling een bevestiging per email. In deze mail ontvangt u tevens de nodige gegevens bij overschrijvingen. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij het bedrag hebben ontvangen.
  • Krijg ik ook een bevestiging van mijn betaling?
    Ja, u ontvangt betalingsbevestiging op het door u opgegeven email adres.

Verzenden

  • Wat is de levertijd?
    Wanneer uw bestelling voor 18.00 uur is geplaatst en betaald dan wordt deze direct behandeld en verzonden. Is een artikel niet op vooraad dan duurt het 2-4 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
    Nee, u kunt u bestelling bij ons niet afhalen.
  • Leveren jullie ook buiten Nederland?
    Ja, wij verzenden wereldwijd.
  • Ontvang ik bericht wanneer mijn bestelling is verzonden?
    Ja, u ontvangt een verzendbevestiging op het door u opgegeven email adres.
  • Wat bedragen de verzendkosten?
    De verzendkosten bedragen € 4.95 per bestelling (Duitsland en België). € 7.50, Bestellingen boven € 75,- worden gratis verzonden.
  • Welke verzendpartner(s) gebruiken jullie?
    Wij verzenden met Postnl, UPS en GLS.
  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen wat nu?
    U heeft wel een verzendbevestiging ontvangen, maar de bestelling nog niet ontvangen? Postnl,Ups of Gls leveren in 99,7% van alle gevallen de post op de eerstvolgende werkdag af. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de bezorging toch langer duurt. Wanneer u na een aantal dagen uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen raden wij u aan om contact met onze klantenservice op te nemen. info@ladyshoponline.nl of Tel nr. +31 53 231 28 58
  • Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens het moment van aflevering?
    Wanneer uw bestelling als pakketpost wordt verzonden zal de bezorger het pakket aan de buren aanbieden. Als ook de buren niet aanwezig zijn zal het pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw aan u worden aangeboden. Als dit wederom niet lukt ontvangt u een briefje waarop staat vermeld waar u uw bestelling zelf kunt afhalen. Kleine bestellingen worden verzonden als brievenbus post, u hoeft hiervoor dan ook niet thuis te zijn.

Retourneren

  • Wanneer kom ik in aanmerking om te retourneren?
    U kunt binnen 14 dagen retourneren mits de artikelen onbeschadigd zijn en verkeren in originele goede staat. Wanneer uw artikel defect is aangekomen of u heeft een verkeerd artikel ontvangen kunt u deze uiteraard ook retourneren.
  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren? 
    Nee wel betaald u zelf de de retour kosten, deze krijgt u van ons weer terug.
  • Hoe kan ik retourneren?
    U dient de retour formulier in te vullen en daarna de artikelen in dezelfde verpakking retour sturen per post. Vermeld a.u.b wel u bestel nr.
  • Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is behandeld?
    Wij streven ernaar om alle retourzending binnen 14 dagen te behandelen.
  • Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn retourzending is behandeld?
    Wanneer u het bedrag gecrediteerd wilt hebben wordt er een creditfactuur opgemaakt waarvan u een bevestiging per email van ontvangt. Na ontvangst wordt het bedrag teruggestort op het door u aangegeven rekeningnummer.
  • Ik wil graag omruilen, hoe werkt dit?
    Wanneer u wilt omruilen kunt u de artikelnummer(s) doorgeven op het retour formulier.
  • Ik wil mijn ontvangen artikel(en) omruilen maar het bedrag is niet gelijk, wat nu?
    Wanneer het bedrag niet gelijk is wordt er een creditfactuur opgemaakt of zal het resterende bedrag worden gefactureerd. Na betaling wordt het nieuwe artikel verzonden.

Zakelijke bestelling(en):

  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
    Wanneer u een zakelijke bestelling wilt plaatsen kunt u contact opnemen via info@ladyshoponline.nl of op tel nr. +31 53 231 28 58
  • Ik kan mijn vraag niet vinden in de bovenstaande antwoorden wat nu?
    Indien uw vraag nog steeds onbeantwoord is kunt contact opnemen met onze klantenservice info@ladyshoponline.nl. U kunt ook telefonisch contact opnemen +31 53 231 28 58